Sidor

söndag 18 november 2012

Fototriss - linjer

För första gången har jag tänkt delta i Fototriss. Varje vecka publiceras ett tema och så ska man publicera tre bilder på det ämnet i sin blogg. Veckans tema är linjer. Här kommer min tolkning.
 Tågstationen i Luxemburg har fått ett utbyggnad med fina linjer i taket.

 Trädgrenar kan bilda vackra linjer. Just dessa grenar tog jag kort på i Australien.

Vinfält i byn Wellenstein i sydöstra Luxemburg. Vinfält består av idel linjer. På den här bilden är det gångarna mellan fälten som bildar linjer. Jag hade kunnat beskära bilden så att byn försvann, men jag tyckte det var synd.

9 kommentarer:

Kakan sa...

Vilka fina linjer du hittat.
Ha det bra!
Kram Kakan

Maria sa...

Fin och härlig triss!
Ha en fin kväll!

irene andersson sa...

Vackra vackra linjer!!!

Violen sa...

Linjer från olika delar av Europa! Snygg triss!Kul att du söker dig till fototriss!

Agneta sa...

Fina linjer i din triss! Att vara med att trissa är kul, och inspirerande att se alla andras bidrag! Jag har själv bara varit med ett par ggr...nu är det svårt att låta bli!
Ha det gott!

Mariane sa...

Det er utroligt flotte linier du har med og tillykke med din første gang :) Jeg er glad for at du deltagere for så får jeg lejlighed til at se din smukke blog. Tak for synet

Anneli - A'la Foto sa...

Vackert tak i första bilden och så blir jag toknyfiken på vad det är för fåglar! FInt trissat!

Ha en skön vecka!

Anonym sa...

Bra att du inte beskar den tredje bilden . Husen ger bra perspektiv.

Lotta sa...

Vilken härlig internationel triss, vinfälten blir min favorir!